Este día, en las calles y plazas de Valls encontraremos una gran variedad de actos: el pasacalle de la Calçotada, bandas de música, gigantes, grupos de animación, vestidos de época, carros y caballos y los elementos para hacer la Calçotada.
Una gran animación y ambiente de fiesta en toda la ciudad. Se hacen las demostraciones de cocinar calçots, concurso de cultivadores de calçots y el concurso de salsa de calçots con demostraciones de cómo se hace esta típica salsa. A mediodía habrá una degustación popular de la Calçotada para quien lo desee.
A la hora acordada nos trasladaremos al reconocido restaurante LA MASIA DEL PLA donde realizaremos el almuerzo especial de calçotada y después de una agradable sobremesa, regresaremos a Barcelona.
****
CAT
Sortida des de Barcelona amb direcció a la comarca de l´Alt Camp. Parada en ruta per a esmorzar (no inclòs) i continuació del viatge per anar a la població de Valls on tradicionalment aquest dia se celebra La Gran Festa del Calçot, declarada com a Festa d'Interès Túrístic Nacional i una de les tradicions més arrelades de Catalunya.
Aquest día, als carrers i places de Valls trobarem una gran varietat d'actes: la cercavila de la Calçotada, bandes de música, gegants, grups d'animació, vestits d'època, carros i cavalls i els elements per a fer la Calçotada.
Una gran animació i ambient de festa en tota la ciutat. Es fan les demostracions de cuinar calçots, concurs de conreadors de calçots i el concurs de salsa de calçots amb demostracions de com es fa aquesta típica salsa. Al migdia hi haurà una degustació popular de la Calçotada per a qui ho desitgi.
A l'hora acordada ens traslladarem al reconegut restaurant LA MASIA DEL PLA on realitzarem el dinar especial de Calçotada i després d'una agradable sobretaula, tornarem a Barcelona.